Wysyłka i zwroty
Wysyłka
Wysyłka towaru w ciągu 3 dni od zaksięgowania wpłaty. Pierwsze wysyłki rozpoczynamy od 10 kwietnia br. (sezon wiosenny) oraz 1 listopada br. (sezon jesienny) według kolejności zamówień. Ustalamy też indywidualnie termin wysyłki z klientami i możemy wysłać sadzonki już od 1 stycznia w sezonie wiosennym (warunek, temperatura powietrza nie spada poniżej 0 °С w ciągu dnia).
W przypadku braku towaru przy realizacji zamówienia kontaktujemy się telefonicznie lub e-mailowo w celu alternatywnego rozwiązania problemu.
W sprawach wysyłki najlepiej kontaktować się z nami droga mailową na adres: sklep@winogrona-deserowe.pl
Kupując kilka produktów płacisz tylko jeden koszt przesyłki zgodnie z cennikiem wysyłki. Przy zakupie powyżej 500 zł i wpłacie na konto WYSYŁKA GRATIS!!!
Tylko na terenie Polski.
Koszty przesyłek naliczane są standardowo według cennika Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy.
Nie prowadzimy sprzedaży za pobraniem.
Koszty wysyłki Pocztą Polską na terenie kraju: |
16 zł – przy wpłacie na konto przy ilości zamówionych sadzonek od 1 do 15 szt |
17 zł – przy wpłacie na konto przy ilości zamówionych sadzonek od 16 do 30 szt |
20 zł – przy wpłacie na konto przy ilości zamówionych sadzonek od 31 do 60 szt |
Gratis – przy wpłacie na konto przy ilości zamówionych sadzonek od 51 do 150 |
Koszty wysyłki DHL: do 10kg wagi paczki 17zł.
Ze względu na zmiany cenników firm z którymi mamy podpisane umowy, ceny wysyłki mogą ulec zmianie nawet w trakcie sezonu.
Zwroty
Klienci maja prawo do zwrotu towaru w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. Towar należy odesłać na własny koszt pisząc oświadczenie o odstąpieniu od sprzedaży oraz podać dane osobowe oraz numer konta bankowego. Po uwzględnieniu reklamacji koszty związane z zakupem zostaną zwrócone na konto w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.
W przypadku naszej pomyłki niewłaściwy towar proszę odesłać na nasz adres, a my wyślemy właściwą przesyłkę.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia z winy kupującego wszystkie koszty procedury zwrotu pokrywa klient.